رونمایی از کمری ۲۰۲۵ در شوروم مرکزی «نگین تندیس الماس» خسروانی

اتوخسروانی به‌عنوان مرجع خرید و فروش خودرو در بازار کشورمان شناخته می‌شود. این مجموعه همواره متدهای نوین و متفاوتی را در زمینه خرید و فروش خودرو و جلب رضایت مشتریان به‌کار می‌گیرد. اخیرا و با توجه به آزادسازی واردات خودرو، اتوخسروانی محصولات باکیفیت خودروسازان مطرحی چون تویوتا را به‌دست مشتریان می‌رساند.

در افتتاحیه شوروم نگین تندیس الماس نمایندگی اتوخسروانی چه گذشت؟

روز یکشنبه هفته جاری، مراسم رونمایی و افتتاحیه شوروم مرکزی نگین تندیس الماس اتوخسروانی برگزار شد. در این رویداد علی خسروانی (مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره اتوخسروانی) به همراه تیم مارکتینگ و فروش این مجموعه و مهدی منصوری (مدیرعامل نگین تندیس الماس) به‌همراه تیم مارکتینگ، فروش و فنی این شرکت حضور داشتند.

شوروم مرکزی نگین تندیس الماس که متعلق به اتوخسروانی است، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات تویوتایی که توسط نگین تندیس الماس به‌کشور وارد می‌شود را برعهده دارد.بر این اساس در شوروم مرکزی نگین تندیس الماس اتوخسروانی، به‌زودی بخشی در زمینه تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات تویوتا نیز در نظر گرفته می‌شود.

همچنین به‌گفته مدیر مارکتینگ اتوخسروانی در پایان هفته جاری این مجموعه از نمایندگی خود در شهر مشهد رونمایی خواهد کرد.در ادامه نمایندگی‌های این مجموعه در شهرهای شیراز، تبریز و اصفهان افتتاح خواهند شد. در گام نخست، اتوخسروانی نمایندگی‌های نگین تندیس الماس را در کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد افتتاح کرده و در گام‌های بعدی ۱۰ استان دیگر هم به‌فهرست نمایندگی‌های نگین تندیس الماس اتوخسورانی اضافه خواهند شد.

رونمایی و معرفی تویوتا کمری ۲۰۲۵

یکی از خبرهای خوش صنعت و بازار خودرو این‌ روزهای کشورمان، ورود تویوتا کمری نسل نهم یا XV۸۰ است. کمری نسل نهم موسوم به XV۸۰ در ۱۴ نوامبر سال گذشته میلادی به بازارهای جهانی معرفی شد. روز یکشنبه هفته جاری و در یک مراسم باشکوه، این خودرو به‌صورت رسمی از سوی نمایندگی اتوخسروانی نگین تندیس الماس معرفی شد.

لازم به‌ذکر است نسخه هیبرید کمری ۲۰۲۵ توسط نگین تندیس الماس به‌کشور وارد شده است. کمری ۲۰۲۵ نگین تندیس الماس به‌انبوهی از امکانات رفاهی و ایمنی تجهیز شده که از میان آن‌ها می‌توان به: ۱۰ ایربگ، سیستم کروزکنترل پیشرفته، سیستم کمکی رانندگی پیشرفته مبتنی بر سطح ۲.۵ خودران، سیستم پایش نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم پیشرفته پیشگیری از برخورد، سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه و دریچه‌های مجزا برای سرنشینان عقب، سیستم صوتی JBL با ۹ بلندگو و... اشاره کرد.

رونمایی از کمری ۲۰۲۵ ؛ دردانه جدید وارداتی ها در اتوخسروانی

عرضه پنج محصول تویوتا به بازار خودرو کشور

براساس گفته‌های مهدی منصوری (مدیرعامل نگین تندیس الماس) تویوتا کمری ۲۰۲۴ به‌زودی روی سامانه خرید یکپارچه وارداتی‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که شرکت‌هایی که در بدو آزادسازی واردات اقدام به‌ثبت سفارش تویوتا کرولا سدان کردند قیمتی برابر با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان برای این سدان اقتصادی در نظر گرفتند، گفت: «این درحالی است که اسناد و مدارکی که به‌وزارت صمت ارائه شد، منجر به‌کاهش قیمت این خودرو شده و قیمت نهایی این روزهای کرولا سدان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان بوده و پس از مدت‌ها، ارزش‌گذاری صحیح و منطقی روی این خودرو صورت گرفت.»

مهدی منصوری درباره قیمت‌گذاری کرولا کراس و کرولا سدان نگین تندیس الماس نیز گفت: «کرولا کراس ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان و کرولا سدان یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌تومان ارزش‌گذاری شده و با همین قیمت به‌دست مشتریانمان خواهد رسید. سه محصول دیگر و یک محصول جدید دیگر نیز در راه است که به‌زودی قیمت آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

رونمایی از کمری ۲۰۲۵ ؛ دردانه جدید وارداتی ها در اتوخسروانی

خدمات پس از فروش نگین تندیس الماس

مهدی منصوری (مدیرعامل نگین تندیس الماس) درباره خدمات پس از فروش نگین تندیس الماس گفت: «همان‌طور که بیان شد ۲۵ شرکت دیگر تقاضای واردات محصولات تویوتا به‌کشور را دارند؛ اما ما برای این‌که خیال مشتریانمان راحت باشد در زمینه خدمات پس از فروش قرار است در ۲۵ استان یعنی در هر استان یک تعمیرگاه مجهز به‌تمام ادوات و ابزارهای تخصصی و دیاگ راه‌اندازی کنیم. از آن‌جا که مجوزی که به‌ما عطا شده برای واردات یک‌هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو (برای ۵ محصول است)؛ ما این تدابیر را اندیشیده‌ایم که مشتریانمان با طیب خاطر از خودروی‌شان استفاده کنند. ما تمام ابزارهای مخصوص را خریداری کرده‌ایم که به‌زودی وارد کشور می‌شوند. ۱۰ سال تامین قطعات برای محصولات تویوتا خواهیم داشت. پیش از این‌که اقدام به واردات محصولات تویوتا کنیم، وزارت صمت از ما تضمین‌هایی گرفته که تامین قطعات را نمی‌توانیم از ۱۰ سال به ۹ سال و ۳۶۴ روز کاهش دهیم. این امر مصوبه‌ مجلس بوده و در این زمینه سخت‌گیری‌های بسیاری صورت می‌گیرد. همچنین از دیگر اقدامات پیش از دریافت مجوز واردات خودرو، آموزش است. ما با شرکت مادر در ارتباط مستمر هستیم و هر سه ماه یک‌بار، یک تیم تخصصی به ایران می‌آیند و صفر تا صد یک خودرو را باز کرده و به‌تکنسین‌ها به خوبی آموزش می‌دهند. در حال حاضر شرکت نگین تندیس الماس ۱۵ نمایندگی برای خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. شرکت نگین تندیس الماس به‌دنبال واردات یک محصول ژاپنی هم هست که به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد.»

رونمایی و معرفی تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۵

کرولا کراس یکی از کراس‌اوورهای جدید کمپانی تویوتاست که اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی به‌بازارهای جهانی معرفی شد. استایل این خودرو سبک جدید طراحی تویوتا را به‌نمایش می‌گذارد که استایلی اسپرت و جسورانه است.

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۵

مدلی که وارد کشورمان شده، به‌یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۹۸۷ سی‌سی تنفس‌طبیعی هیبرید مجهز است. به‌لطف پیشرانه بنزینی و الکتریکی، این پیشرانه حداکثر ۱۹۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نیروی تولیدشده به‌وسیله گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین فهرستی طولانی از آپشن‌های روز برای این خودرو تدارک دیده شده است.

رونمایی و معرفی تویوتا کرولا سدان

تویوتا کرولا نسل دوازدهم یکی از جوان‌پسندترین خودروهای وارداتی است که اخیرا به‌کشورمان وارد شده است.

کرولا وارداتی نگین تندیس الماس، همانند سایر کرولاهای وارداتی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بوده و استایلی اسپرت دارد.

از نظر فنی نیز همچنان موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری اتمسفریک با هماهنگی موتور الکتریکی به‌صورت هیبرید در این خودرو مشاهده می‌شود. در این سدان کامپکت اقتصادی، حداکثر ۱۳۶ اسب‌بخار توان و ۱۸۵ نیوتون‌متر گشتاور به‌کمک گیربکس E-CVT به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =